Monday, March 11, 2013

A Vintage Cafe


Perbualan kanak-kanak ambitious;



But seriously if i have a cafe it would be so much cooler than Starbucks. Vintage + modern minimalist decor, then there'll be a smoking area with pictures of lung cancer plastered all over the wall. (am pretty sure that my brother wont approve this).

8 comments:

Mrs Jun said...

Jiwa hatim doktor jugakkk... terus tergelak ok bab poster tu... hahaha

Tijah said...

Adakah menunya kelak kurang gula, kurang garam? Isk tamo la mcm tu.

Mrs Azarol said...

kat mana ni hatim?
kerusi oren tu mmg gorges sgtt!

NY said...

I think u guys really have to buka cafe o((*^▽^*))o

hatim a.r said...

@mrs jun:haruslah ditentang habis habisan gejala merokok

@tijah:kita guna sweetener utk org diabetes.aspartame haha.takde maknanya makanan zero sugar.tapi takdela manis tahap teh tarik potong kaki dekat mamak

@mrs azarol:yg ni dekat thailand.which part of thailand idokle diketahui.my brother went there the other day

@NY:takde duit haha pastu kalau bukak takde sapa nak datang.last2 sendiri makannn

hamizah karim said...

boleh tau kat mane vintage furniture tu?

bella said...

hahahahaha! hanis sangat! bagos ah die masih lagi dengan harapan nak bukak bisnes kafe tu. aku harap korang dua berjaya. goodluck yaalls~

norhidana miswan said...

kalu dh cafe tu hak kite camne pun kite boleh bt kan... kalu hatim bukak cafe 1 hari nnti akak tingin nk dtg situ...