Wednesday, January 4, 2012

Worthless Wednesday





Bak kata pepatah, Blondie di seberang laut nampak, cleavage sendiri tak nampak.

ps: tak baik maki mak sendiri.


17 comments:

Rafhani said...

Menusuk dikalbu...hehehe.

Adileen Ramlee said...

satu m'sia berjebah mcm tu...tp dkt dia sorang ja semua pakat dok meroyan..x pham

ainzoo said...

Tem,
Aku nk buat ala2 MukeBuku boleh?
Aku nak kasi Ibu Jari kat entry ko yang ni :)

Hidemichi said...

Ingatkan lu bak bagi link sekali.kah kah

Cik Hernie said...

WTH!

FaiZaH Fyn said...

artis pakai macam tak cukup kain diorg ok je..fesyen katanya..bila yg nun jauh dimata mcm tu cepat je diorg nak melatah

MY said...

So true.. Byk lg isu lain yg lebih penting.

sarahhanis said...

zaman sekarang nie xmcm zaman dulu

whitelilies island said...

hahaha i loike (^_^)d

Dylla Fadzil said...

price you have to pay for being famous. salah biasa yg orang lain semua pun buat, tapi salah org famous jugak yg akan dinampak. hmmmm. typical.

Emi Miao said...

benda nya jadi isu sbb perwatakan yang dibawa pada awal2 dulu lain..some more dia menjadi contoh kepada remaja..bila yang baik jadi tak berapa baik org mula menilai..
kalau awal2 mmg imej dia mcm tu tak jadi hal kot..
adakah sama dgn org yang anda maksudkan..hehe

hatim a.r said...

semua manusia judgemental di dunia ni. kita boleh ambik iktibar.bak kata pepatah yg buruk jadikan sempadan.masing2 dah besar tau nak ikut mana baik buruk.tak payah nk kutuk sangat kalau diri sendiri pun tak berapa tertutup auratnya. tambahan pulak siap pertikai tanggungjawab makbapak orang lain.sedangkan makbapak sendiri pun gagal mendidik.dah lah 2x5 je seksi,pastu mulut longkang.tak berapa cerdik pulak tu

~ Cik Azz Abu Bakar ~ said...

Ontok-ontok itu lobih baik dari momokak... ^__^

az said...

"Orang yang layak dihormati ialah orang yang sibuk mencari salah dirinya sendiri, hinggakan tidak sempat melihat keburukan orang lain."

azie(: said...

HAHA . biarlah orang nak kecoh . ada baiknya . ada sebab jadi mcam ni . mungkin lepas tersebar mcm tu ada la tutup sikit cara pakai dia tu . kalau orang tak bising , nanti tak de yang tegur . bila takde yg tegur , takde yang berubah . banyak je hikmah yang tuhan nak bagi dekat sini . jangan la kutuk . bukan la bising macam dia sorang je seksi . siapa kata artis seksi tak kena hentam macam macam . cuma sedar diri dengan tak sedar diri je . tahu la tanggungjawab sendiri . mana yang dilarang mana yang kena patuh . dah besar kan dah boleh fikir mana yang baik mana yang buruk . heh .

Syafiqah Alkaf said...

memang orang selalu nampak salah orang lain, pada diri sendiri:)

laskar pelangi said...

menusuk jiwa! HAHAHA =D