Tuesday, October 13, 2009

Entry RANDOM Minggu Ini~





-pertama kali ahli rumah i berkumpul untuk peraga bontot stadi tutorial walaupun dah setahun lebih belajar medik.haih




-pokok daun sup yg syahmi tanam.i tak tau rupa dia begini sebab tak cukup air atau sebab lailatulqadar.



9 comments:

~Kak AZZ~ said...

kihkihkih.....pokok daun sup tu bukan tak cukup air la...tp sebab batang dia panjang sgt, tu yg sampai jadi macam tu....Lailatulqadar la sangattttt....hehe...

*baru setahun lebih ke study ni....banyak tahun lg nak dok sana...alahaii....Bnyk2 bersabar yoo..

hatim a.r said...

owh daun sup mmg mcm tu ek?haha mane la tau.b4 this slalu nampak dh siap dalam sup gearbox.

setaun lebih pown dh nk gile rase eh huhu

~*puding caramel*~ said...

aku ingat entry panjang..semangat je promosi.

btw semoga cepat sembuh. minum air byk2 and..org stress senang kena ulcer. saje bgtau sebab aku br blaja. haha

BaLQisRiZa said...

hahaha..lailatulqadar..hebat giler..hahaha

rasenye tak ckup matahari..hihi

hatim a.r said...

@puding caramel:tenkiu.itulah mak aku pesan..minum air hehe

@balqis:dh letak tepi tingkap dah,tapi die sujud gak.so i conclude kan mmg lailatulqadar lah haha

::narita:: said...

hi org berlin..
cedih ke jauh dr msia eheh..
org nk balik dah bulan depan yay ;)

hatim a.r said...

dublin lah bukan berlin.berlin lagi usang dari dublin hehe..dh nk balik?abes blaja or cuti???jelesssss

redbirdfe said...

haha,

sian pkok...

hatim a.r said...

dah potong pokok tu buat letak dlm sup.skarang tinggal pendek je tapi hidup lagi.memang pohon mukjizat.